بنیتز: چالش بنزما برای فصل جدید به ثمر رساندن 20 الی 25 گل است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: چالش بنزما برای فصل جدید به ثمر رساندن 20 الی 25 گل است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: چالش بنزما برای فصل جدید به ثمر رساندن 20 الی 25 گل است

رافا بنیتز تأیید کرد که بعد از به چالش کشیدن کریم بنزما برای به ثمر رساندن 25 گل در فصل جدید، این بازیکن بخشی از برنامه های وی برای رئال مادرید است.

طـرفداری- این مهاجم شدیداً مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته بود، اما بنیتز تأکید کرد که این بازیکن 27 ساله نقش بزرگی در تیم او خواهد داشت. وی به El Pais گفت:

داشتن گزینه های بیشتر در هر پست همیشه کمک می کند. بنزما بازیکن بزرگی است، و یکی از ایده های من برای فصل جدید این است که او 20-25 گل به ثمر برساند. من ایمان زیادی به او دارم، و بنزما به اندازه کافی کاردان است که با هر مهاجم دیگری رقابت کند. برای مثال، رونالدو یک سر زن فوق العاده است.

من تیمی دارم که فوتبال تمیزی ارائه می کند و بهبود در عملکرد فردی بازیکنان مشهود است. مهمترین مسئله این است که برنامه بازی مشخصی داشته باشیم. برنامه ما حفظ توپ است. ما تا ماه می به حملات خود ادامه خواهیم داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 26 مرداد 1394 | 17:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.